Door deze huisregels te respecteren blijft het fijn werken voor ons en kijken we ernaar uit je te verwelkomen op je afspraak.
1. ANNULATIES
Als u bent verhinderd om op uw afspraak aanwezig te zijn, gelieve ons hiervan 48u op voorhand te verwittigen. Als dit niet correct gebeurd, zullen wij de volledige kost van de behandelingsprijs aanrekenen als annulatiekost. U krijgt ook steeds de kans om iemand anders te vinden die uw plaats kan innemen, zodat de annulatiekost vervalt.
Komt u niet opdagen, zonder ons te verwittigen (no show), dan zal de behandeling ook volledig aangerekend worden.Het is voor ons onmogelijk om deze plaats in te vullen.
We moeten klanten vaak teleurstellen door onze volle agenda dus het is dan heel jammer als we dat plaatsje dan aan iemand anders hadden kunnen geven.
2. AFSPRAKEN
Wij werken enkel op afspraak, waardoor alle tijd voor u gereserveerd wordt. Zo kunnen wij u de beste service geven.
Afspraken kunnen heel gemakkelijk online gemaakt worden via onze website.
Voor alle behandelingen wordt een voorschot betaald. Dit voorschot wordt niet terugbetaald. Bij tijdige annulatie kan je binnen de 3 maanden een nieuwe afspraak inplannen. Deze kan je zelf kosteloos verplaatsen via de link in je bevestigingsmail.
Bij een annulatie minder als 48u voor jouw afspraak ben je jouw voorschot kwijt. Annuleer je binnen de 24u, dan zijn we helaas genoodzaakt om het volledige bedrag aan te rekenen. Gelieve contact met ons op te nemen via info@superskinclinic.be
3. TIMING
Gelieve op tijd op jouw afspraak te komen opdagen. Als je te laat zal zijn, dien je telefonisch te verwittigen. Als je meer als 15 minuten te laat bent, moeten we je behandeling indien mogelijk inkorten. Indien het niet mogelijk is dien je een nieuwe afspraak te maken.
Je bent jouw betaalde voorschot dan ook kwijt.
Niet komen opdagen zonder verwittiging kunnen wij helaas niet accepteren.
Wij werken met een strakke planning en dit draait om wederzijds respect. Bij een no show (niet komen opdagen zonder verwittiging) wordt de volledige behandeling aangerekend.
Je ontvangt steeds een herinneringsmail 48u op voorhand dus de afspraak vergeten is vrijwel onmogelijk.
4. BEHANDELINGEN
Bij sommige behandelingen hebben we enkele richtlijnen of voorzorgmaatregelen, zodat wij de behandeling zo goed mogelijk kunnen uitvoeren.
Gelieve dit even na te kijken bij de behandeling die u heeft geboekt.
We herinneren je daar ook nog even aan onderaan in de herinnerings -en bevestigingsmail.
Super Skin Clinic voert enkel behandelingen uit die binnen het vakgebied liggen. Indien er door allergische reacties of onderliggende medische achtergond toch complicaties ontstaan, is Super Skin Clinic hier niet verantwoordelijk voor. Als behandelaar zullen wij al het nodige doen om je verder te helpen om eventuele klachten te behandelen. Door het maken van een afspraak stem je hiermee in.
5. BEREIKBAARHEID
Er is voldoende parking voor het huis en aan de zijkant van het huis. Je mag je tijdens een behandeling voor de garagepoort of langs het huis op de kasseien parkeren, hier zijn twee plaatsen voorzien.
6. BETALING
Je kan contant betalen of via payconicq.
7. OVerige voorwaarden
Lees hier onze algemene voorwaarden